.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه شورای اداری تنکابن در سایت زباله پرده‌سر برگزار شد + تصاویر
پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن در محل سایت زباله پرده‌سر این شهرستان برگزار شده است.

به گزارش شمال نیوز، جلسه شورای اداری این شهرستان عصر دیروز در سایت زباله پرده‌سر این شهرستان برگزار شد.

سیدامیر حسینی‌جو فرماندار ویژه شهرستان تنکابن  در شروع این جلسه درباره چرایی برگزاری جلسه شورای اداری در سایت زباله پرده‌سر اظهار کرد: رهاسازی این زباله‌ها کار خودمان است، مدیرانی که با دیدن این صحنه دچار تغییر شوند، حقیقتاً مدیراند.

 

 

وی با بیان اینکه در صورت نتیجه بخش نبودن این مشاهدات، همواره شورای اداری را در همین محل در جوار انبوه زباله‌ها برگزار می‌شود، گفت: ما باید درباره تفکیک زباله از مبدا رویکرد و رفتارمان را تغییر دهیم.

 

 

روزانه 150 تن زباله شهرستان تنکابن در این سایت تخلیه و دپو می‌شود.

حسینی‌جو در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همه مناسبت‌های ما با شهادت عجین شده است اگر ما به دنبال الگو هستیم، اینها الگوهای ما هستند و این روزها صرفاً جشن و مناسبت نیست، بلکه یادآوری است.

وی افزود: ما باید در چهل سالگی انقلاب رفتاری متفاوت را ایجاد کنیم و به جای برخوردهای انفعالی، رفتاری انقلابی برای بهتر شدن اوضاع داشته باشیم.

حسینی‌جو همچنین با اشاره به اینکه چندین پروژه عظیم در شهرستان تنکابن وجود دارد که نیازمند عزم جدی ملی و استانی است، متذکر شد: از سال ۹۲، حدود ۲۲۷ پروژه در دست اقدام قرار دارد که تلاش ما این است تا سال ۱۴۰۰ بخش زیادی از آن را به پایان برسانیم.

وی درباره نقل قول‌های مبنی برداشت از پروژه راه سه هزار به الموت، یادآور شد: این پروژه از محل سفر مقام معظم رهبری بوده و تخصیص آن ۱۰۰ درصدی است و امکان انتقال اعتبار آن به پروژه‌ای دیگر ممکن نیست.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش‌‌ها برای پاسداری از اعتبارات شهرستان، مانع شدن از بازگشت آن یا تاخیر در واگذاری و یا تخصیص اعتبارات صورت گیرد.

این مسؤول در بخش دیگر سخنان خود درباره پروژه ساخت بیمارستان ۲05 تختخوابی تنکابن، یادآور شد: در سه سال اخیر این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت داشته و اکنون مجموع آن به ۷۰ درصد رسیده است.

حسینی‌جو در پایان با اشاره به انتقال پروژه از راه و شهرسازی به وزارت بهداشت و درمان گفت: امروز ما در اینجا جمع شدیم تا بار دیگر تجدید میثاق کنیم که به عنوان مدیر هر کدام‌مان وظایف‌مان را به درستی انجام دهیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.